Захід «Мистецтво мотивації — інструмент для кращого порозуміння з пацієнтами»
Контакти: +38 (067) 562-56-05
Основна інформація
Назва заходу:
Мистецтво мотивації — інструмент для кращого порозуміння з пацієнтами
Провайдер:
Громадська Спілка «Безперервного професійного розвитку стоматологів»
Учбовий центр:
Perio School (110)
Телефон учбового центру:
Цільова аудиторія:
Стоматологія, Дитяча стоматологія, Ортодонтія, Ортопедична стоматологія, Терапевтична стоматологія, Хірургічна стоматологія, Щелепно-лицева хірургія, Пародонтологія, Організація і управління охороною здоров'я (ID: 9,10,11,12,13,14,15,16,2)
Вид заходу:
Семінар (ID: 5)
Статус заходу:
Всеукраїнський (ID: 3)
Запланована кількість учасників:
15
Кількість зарахованих балів клінічних:
0
Кількість зарахованих балів не клінічних:
10
Мета заходу:
Покращити комунікацію і розуміння між лікарем і пацієнтом. Навчитись мотивувати пацієнтів до співпраці.
Метод навчання:
Лекція (ID: 1)
Модулі та лектори
Лектор №1:
Волінська Тамара Борисівна (Volinska Tamara)
ID Лектора: 32
Освіта: вища медична
Науковий ступінь: кандидат наук
Вчене звання: немає
Лектор №2:
Вікович-Вдовенко Тетяна Володимирівна (Vikovych-Vdovenko Tetyana)
ID Лектора: 31
Освіта: вища медична
Науковий ступінь: немає
Вчене звання: немає
Кількість модулей:
1
Модуль №1. Дата заходу:
18.02.2023, 09:00
— 18.02.2023, 17:00
Модуль №1. Місце проведення:
Київ (ID: 16), вул. Кирилівська 15/1
Опис заходу
Навчальна програма:
Різниця між мотивацією та маніпуляцією. Розуміння кого ми приймаємо пацієнта чи клієнта. Мотивація, ключі для мотивації. Психологічний статус пацієнта і його вплив на відношення до стоматологічного здоров'я. Мотиваційне інтерв'ювання, його принципи і застосування. Стадії зміни поведінки пацієнтів. Стани нашого Я і їхній вплив на поведінку пацієнтів. Види пацієнтів. Емоційний банківський рахунок, його вплив на відношення між лікарем і пацієнтом. Принципи переконання. Мова тіла, її вплив на розуміння між лікарем і пацієнтом. Жестикуляція і її роль в спілкуванні. "Читання" емоцій, як додатковий інструмент для кращого розуміння пацієнтів. Конфлікт, його види, причини і значення в спілкуванні. Модель поведінки в конфлікті. Шляхи для уникнення конфліктів. Як називати ціну за послуги пацієнтам. Поради для того, що краще в собі розвивати, щоб краще розумітися з пацієнтами. Тренування розуміння психологічного статусу пацієнта, розбір ситуативних задач. Тренування мотиваційного інтерв'ювання і інтеграція такого типу в консультування. Ситуативні задачі на стадії зміни поведінки пацієнтів. Розбір кризових ситуацій для розуміння стану пацієнта і лікаря в таких випадках. Виявлення моделі поведінки лікаря. Розбір ситуацій для виявлення впливу емоційного банківського рахунку. Тренування використання слів - звя'зок. Розгляд різних емоцій і навчання їхньому "читанню". Тренування жестикуляції. Розбір своєї моделі поведінки в кризових ситуаціях. Розбір прикладу кризової ситуації і пошук шляхів для її виникнення. Тренування техніки називання ціни лікування. Рольові завдання проведення консультації, для тренування отриманих знань.
Резюме основого лектора:
Опис вимог рівня знань, володіння темою, навичок, досвіду учасників до моменту реєстрації на даний захід (за потреби):
Форма підсумкового контролю:
Так
Технічна підтримка:
Ні
Матеріально-технічне забезпечення заходу:
Угоди про комерційну підтримку:
На 2023 рік не застосовується
Перелік компетенцій, що набуваються або вдосконалюються:
Правила та коди
Підписана лектором / інструктором / автором заява про розкриття конфлікту інтересів по даному виду діяльності (уніфікована):
Так
Правила скасування заходу та відшкодування оплати (уніфіковані):
Так
Рік проведення заходу:
2023
Код організатора:
1042
Код учбового центру:
110
Код заходу:
5510466
Код учасника:
zxxxxx
Зразок номеру сертифікату:
2023-1042-5510466-zxxxxx
Модуль №1. Дата заходу:
18.02.2023, 09:00
— 18.02.2023, 17:00
Модуль №1. Місце проведення:
Київ (ID: 16), вул. Кирилівська 15/1