Захід «Ефективний адміністратор: сервіс, турбота, професіоналізм»
Контакти: +38 (096) 013-88-31
Основна інформація
Назва заходу:
Ефективний адміністратор: сервіс, турбота, професіоналізм
Провайдер:
Громадська Спілка «Безперервного професійного розвитку стоматологів»
Учбовий центр:
Dental Space (105)
Телефон учбового центру:
Цільова аудиторія:
Адміністратори, Організація і управління охороною здоров'я (ID: 3,2)
Вид заходу:
Тренінг (ID: 4)
Статус заходу:
Всеукраїнський (ID: 3)
Запланована кількість учасників:
20
Кількість зарахованих балів клінічних:
15
Кількість зарахованих балів не клінічних:
Мета заходу:
Метою курсу є розвиток навичок ефективної комунікації адміністратора з пацієнтами для формування довіри, високого рівня сервісу та лояльності. Програма спрямована на оволодіння інструментами клієнтоорієнтованої поведінки, попередження конфліктів та впевнену взаємодію у складних ситуаціях. Учасники отримають практичний досвід завдяки рольовим іграм, груповим дискусіям та розбору реальних кейсів.
Метод навчання:
Практика (ID: 2)
Модулі та лектори
Лектор №1:
Радченко Тетяна Анатоліївна (Radchenko Tetiana)
ID Лектора: 157
Освіта: вища не медична
Науковий ступінь: немає
Вчене звання: немає
Кількість модулей:
1
Модуль №1. Дата заходу:
26.10.2025, 09:00
— 26.10.2025, 18:00
Модуль №1. Місце проведення:
Київ (ID: 16), вул. Костянтинівська 22\17 А
Опис заходу
Навчальна програма:
Модуль 1
09:00—09:30. Реєстрація учасників
09:30—11:00. 1. Роль адміністратора в роботі медичного центру. «Ідеальний адміністратор» 2. Правила успішного адміністратора.
11:00—12:30. 3. Пацієнт від «входу до виходу». Сервіс та клієнтоорієнтованість. 4. Робота з первинним пацієнтом. Ефект першого враження
12:30—14:00. 5. Методи ефективної комунікації. Телефонний етикет 6. Онлайн діалоги. Чати. СМС.
14:00—15:00. Обідня перерва
15:00—16:30. 1. Робота з первинною медичною документацією. Медична карта пацієнта. 2. Перелік документів, які можна видавати на руки пацієнту. 3. Права та обов’язки лікаря та пацієнта: де межа відповідальності.
16:30—17:30. 4. Типи пацієнтів. Як працювати з «токсичними» та «складними» пацієнтами. 5. Алгоритми дій у нестандартних та конфліктних ситуаціях.
17:30—17:50. Проведення, виключно, із застосуванням електронних технологій, процедури оцінювання набутих знань, компетентностей та практичних навичок працівників сфери охорони здоров’я.
Резюме основого лектора:
Опис вимог рівня знань, володіння темою, навичок, досвіду учасників до моменту реєстрації на даний захід (за потреби):
Базовий курс для лікарів початківців
Форма підсумкового контролю:
Тестування
Технічна підтримка:
Ні
Матеріально-технічне забезпечення заходу:
Навчально-методичні матеріали, Інтерактивна панель
Угоди про комерційну підтримку:
На 2025 рік не застосовується
Перелік компетенцій, що набуваються або вдосконалюються:
Після проходження курсу учасники зможуть професійно організовувати роботу адміністратора клініки, забезпечуючи високий рівень сервісу та комфорт пацієнтів. Вони навчаться працювати з первинною документацією, правильно комунікувати в усіх каналах взаємодії (телефон, онлайн, офлайн), а також ефективно вирішувати конфліктні ситуації. Слухачі здобудуть впевненість у щоденній роботі з різними типами пацієнтів, відпрацюють юридичні та психологічні аспекти комунікації та розвинуть командну взаємодію.
Правила та коди
Підписана лектором / інструктором / автором заява про розкриття конфлікту інтересів по даному виду діяльності (уніфікована):
Так
Правила скасування заходу та відшкодування оплати (уніфіковані):
Так
Рік проведення заходу:
2025
Код організатора:
2483
Код учбового центру:
105
Код заходу:
1016146
Код учасника:
zxxxxx
Зразок номеру сертифікату:
2025-2483-1016146-zxxxxx
Модуль №1. Дата заходу:
26.10.2025, 09:00
— 26.10.2025, 18:00
Модуль №1. Місце проведення:
Київ (ID: 16), вул. Костянтинівська 22\17 А